Tuesday, April 14, 2009


ehem, ehem....haa..saje je post yg ni..nk tunjuk mknn kat org...hahaha...
hari 2 aku de dinner...dinner kelab...SENDI name dinner 2...

'MALAM SEHENING SEHARUM BUDI'
(AGAK MANTAP NAMENYE)

ni la mknn2 die...hehe


kat ats ni sume mknn yg ade...

ni siakap 3 rase...tpi rase masam je ade...
ni udang goreng tpung....cmn udang bleh goreng tpung ek? hmmm....
TAPI SUME 2 AKU XBLEH MKN!!! ISK, ISK....dhla udang, sotong, sume seafood....apsal la aku seorg makhluk yg alergi?

MAKHLUK AJAIB agaknye aku ni...hmmm...

ni lagi gambor mase dinner 2...


Mat Sat (yg tough gile...), Cot (yg mulutnye cam haram...), aku (mengangkang je tau..haha)

ni sume senior2 kelab...dak gemuk tepi skali 2 abaikan die...haha

ni la Cikgu Mat Noor yg mantap gile...

huhu...dahla...malas dh...

2 comments:

Unknown said...

sian die...
adik, along wish besday xrply pn ek...xpe2...kdkt cdit ngn along ye...

Noru Amran said...

siannye alergi.
wah. rmbut dh pjg. n perut muncit.
=P