Friday, August 21, 2009

Tahniah...Afiq...


Salam...

Syahdu gak nk post psl ni..haha...emo gile...pdhl xde pe pon...
Mule2 aku dpt msuk UTM, die la senior 1st yg tau, dpn OSC KMNS, aku peluk die kot...spontan...hepi sngt dpt msuk UTM...dh smpai UTM, even xslalu pon, de pape hal, aku mintak tlg die...die pon senior aku 1 course, SEC (computer engineering)...diela yg slalu kenekan aku..."apela ko mal, ko kan 'rab warn'...haha..." agk hampeh, tpi pk2 blik, sronok gak...diela yg slalu suruh aku dsign itu, dsign ini...kalo xde die, org xtau aku bleh dsign utk tshirt...die gak la yg bawak aku g angsana...kalo die xbwk, smpai aku grad pon blom tentu aku dpt g...haha...die gak la yg buat aku yg xpenah bwk kete kat UTM ni, bleh smpai Pontian (pegi blik dekat 2 jam...kete abg bad) semate mate nk amik medal kat Jutawan...mcm2...sume aku xlupe...

Tahniah...Muhd. Nurafiq bin Zainal...akhirnye nek stage kat Dewan Sultan Iskandar, UTM, pkai jubah kemas (tpi pkai topeng la plak...haha)...grad gak abg akhirnye...mesti pasni 1 UTM ingat kat abg...hoho...semoga hidup yg baru pasni diteruskan dgn kebekatan dari-Nya...insyaallah...



(p/s: agak2 aku grad nnti, ade ke kwn2, junior2, senior2 nk dtg tngok aku...diorg ingt kat aku ke?)

6 comments:

Noru Amran said...
This comment has been removed by the author.
Noru Amran said...

insyaALLAH.
ade lah tu yg smpi bile adik grad.
adik pun jgnla grad snyp2.
berusaha!
4.0 sem ni!!!

=)

P/S: klu xde konvo abg afiq, xdtg angora. eh btul ke eja.

Unknown said...

kalo konvo org lain bleh dtg...jgn konvo kakak sndiri xleh dtg plak ye...wajib...4th october 2009...

AFIQ zainal said...

huuhhu..mal2..syahdu gile post ko ni..rasa macam tribute plak utk abg kan..ape2pun mekasih sebab mal sampai gak agora ariitu kan...wpun menempuh dugaan utk sampai sana kan...

Anem Arnamee said...

Salam.

bgusnya dia tulis ni.
tahniah jugak utk si Afiq tu:)

green said...

bangge seyh kalu ak jd afiq tuh..
ak kenal 1 senior sec, baik gile time pengakap..
tp tau2 die dah grad..
huu..nak kenal nama pun tak sempat..
selam ni ak panggil die abg je..