Sunday, December 20, 2009

Man of the Jungle (Part 0: Intro)

Assalamualaikum...

Hari dh 21hb...aku dh lwt 5 hri...tpi lwt xbrmkne aku lupe...(wlaupon sbnrnye aku mmg plupe...tpi aku ingt!).

Sye, Muhammad Nur Akmal Mohamad Nor, dngn brbsr hati, ingin mngucapkan Selamat Hari Makin Tua (atau dgn erti kate lainnye Selamat Hari Jadi..) kpd:



SHAFIQ IKHWAN BIN MOHAMED
yg tlh pon mncpai umur 21thn pd
16hb Disember yg lalu...

"mkn jgn smpai xingt dunia, bwk kete jgn laju2, jgn tngok cite xelok,
nk kwin jgn lupe aku ngan aman, solat jgn tnggl,
aku slalu doakan ko so kalo xksh doakn aku skali..."

jadilah mnusie yg trbaik dan guru yg dpndng tnggi oleh msyrkt...
...smoge brbhgie di smping isteri dan ank2...
dan aku doakn smoge prut ko cpt kmpis...amin...
(ko la kwn bek aku dunia tpi akhirat aku xpsti...)

(p/s: ubat gigi darlie ngan sbun yg tnggelam dlm air tu nk aku gnti blik ke?)

No comments: